fredag 20. november 2009

Ei dårleg investering?



Dei ulike studentidrettslaga reklamerer høglydt for at fysisk aktivitet gjev betre motivasjon for læring, at ein les betre etter ein joggetur... og ja, slik held dei fram. Men kva då med den studenten som var så dum at ho investerte i sofa, kanalpakke frå RiksTv og flatskjerm.....?

Ute er det strålande sol, klarblå himmel og flott haustvêr. Fram med joggeskoa, tursekken og kvikk-lunsjen! Eller?

Den breie, gode, mjuke og innbydande sofaen - forøvrig kjøpt på Ikea og montert med stor aggresjon av min kjære mor - kvifor vil han meg så vondt? Hovudet seier "tur", kroppen seier "sofa". Og betre vart det ikkje av at sofaen flytta inn hjå meg saman med eit fleecepledd og to nydelege puter.

Ikkje nok med det. I same slengen fekk eg drassa med meg ein flatskjerm frå heime, og sidan det var uttak for digital-tv i min kjære leilighet - Ja, du veit sikkert kvar dette ender. Frk. Kleiven enda altså opp med stor kanalpakke, flatskjerm og altfor god sofa med tilbehør.

Underteikna kan nærast sjå den fysiske forma grave seg ned utanfor vindauget i finvêret, og kondisjonen forsvinne langt der borte i horisonten..... Men heldigvis for meg, der forsvann godvêret også. Lenge leve mi fantastisk gode dømekraft! God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar