måndag 30. november 2009

Juletankar.

Om 30 minutt er det advent, og 1.desember. Har eigentleg aldri likt jula. Men eg trur det vert noko heilt spesielt når eg flytter ut, og bort frå mor og far.

Jula i fjor var eigentleg ikkje nokor triveleg jul. Det var fyrste jula etter at tanta til mamma gjekk bort, og det var ikkje nokon kjekk tanke å skulle feire jul utan ho. Jula vart likevel ein suksess, men absolutt ikkje nokor tradisjonell jul - vi bytte ut snø og kulde med kvit sandstrand og 30 plussgrader. Egypt var ei kjekk oppleving, men eg må faktisk innrømme at eg GLER meg veldig til kald og kvit jul heime i Lom i år.

Ser fram til snødekt landskap, blid hund, herleg julemat, familiekos, langrenn, meire julemat, frisk fjelluft og fri. Diverre har UiB bestemt seg for å delvis øydeleggje litt juleglede, ved å setja eksamensdatoen til rett etter jul. Jaja, vi får ta det problemet på sikt, no er det fyrst forventingsfull adventstid og juleferie!

Tjohei!

Må leggje til at eg ikkje er så flink som enkelte av mine medstudentar når det gjeld heimeeksamen. Dei har vore så flinke at dei har tolka "heimeeksamen" som noko dei må gjera heime, og dermed reist heim. Eg sit på hybelen i Bergen, og her skal eg bli sitjande til eg får levert. Eg s-t-o-r-t-r-i-v-s-t i Bergen, og byrjer nesten å sjå på dette her også som "heime".... Skap-bergensar...?

Biletet er frå ljosfesten 28.november.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar