måndag 8. februar 2010

Måndagsfjas (eller fjasemåndag om du vil)

Kven skulle trudd at ein måndag kunne vera så effektiv? Klokka er halv 12, og eg har allereie trena, dusja, vore på storgruppesamling, sett på klesvask, handla inn mat og hatt tid til å fjase litt rundt på fjesboki. Wow.

Sidan eg no er ferdig med den seriøse delen av måndagen, så kan eg likegodt fylle på med litt seriøs useriøsitet på slutten - nemleg litt bilete!

Alt sør for Bergen er for meg ”Sørlandet”. Egersund intet unntak. Uansett, med nytt kamera (som sprengte vekebudsjettet mitt til himmels og litt til), så måtte eg knipse litt.



Stavangååår.



Sjekk dei smekre gjerdestolpane. Hest..?



Eit uvanleg pent vegskilt (Ser du det ikkje?? SJÅ DÅ!!)



Gjerde, snø, sjø, flatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar