torsdag 25. februar 2010

Raude tal.

Raude tal på nettbanken er vel noko alle er vande med.
Min konto er ekstra raud for tida. Eg har jo fått baby! Ikkje menneskebaby, men ein søt hestebaby. Vesle "Yr" er 8 mnd., og flytter inn i Bergen neste veke. Trass i protestar frå opphavet mitt, så er eg svært nøgd med anskaffelsen. Lukke kan kjøpast for pengar :-)



Er ho ikkje flott då??? *smelt* Min nye lukkepille og pengesluk!

Over til noko heilt anna. Ser raudt på eindel andre område også. Kvifor har eg eksamen imorgon allereie?? Er berre ein månad sidan sist. Juridisk metode er så utruleg kjipt at eg ber på mine kne om at må STÅ på denne eksamenen. Ikkje h*lvete om eg overlever dette faget om eg må ta det opp igjen neste år. Sukk.

I mellomtida koplar eg ut hjarnecellene mine med kaffi og sjokoladebolle. Yey.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar